onsdag den 2. februar 2011

Hvad er der sket på min pc?

Så sletter jeg filer, så kommer der Windows-opdateringer, så bliver Java opdateret, ny printerdriver, sletning af et gammelt program osv. osv. osv.
Pludselig er der noget, der ikke virker, og jeg kan skisme ikke lige huske tilbage, hvornår der skete nogle ting på pc´en, som kan have spillet ind…

Måske jeg er ved at blive gammel? Det er uomtvisteligt;-)
Men hvad der nok mere spiller ind, så er det mit alter ego, der jo tjener til det daglige ophold som it-supporter. Derfor har jeg brug for at fastholde diverse “større” ændringer på maskinen, så jeg kan lære af dem.

Har dertil oprettet et Word-dokument, som ligger med let tilgængelig genvej på Skrivebordet. Deri opsamler jeg løbende info om hændelser, der (måske) kan spille ind på den efterfølgende performance. Evt. give mig et hint om, hvor langt tilbage det vil give mening at lave en systemgendannelse. (Dette emne vil jeg fortælle mere om i et snarligt indlæg.)

billede297

Er helt klar over, at det nok vil være de færreste almindelige brugere, som synes dette er smart, men som sagt er jeg (heller ikke på dette område) helt almindelig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails