tirsdag den 31. august 2010

Så skal der installeres!

Det hænder jævnligt, at jeg installerer pc´ere i privat regi. Efterhånden har jeg oparbejdet en tjek-liste inde i hovedet, hvad jeg skal huske at installere efter styresystem, servicepack og opdateringer til disse: Antivirus, adobe-“ting”, java, filmafspiller osv. osv.

Næste gang jeg skal installere, vil jeg prøve at bruge denne installations-portal: Ninite

Efter sigende skulle den selv sørge for seneste version af de enkelte programmer og ydermere selv finde ud af at vælge den danske version.

Så er det bare om at vinge af ligesom en indkøbs-seddel i Bilka….;-)

pixlr041

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails