mandag den 8. februar 2010

Postkort undervejs...



Postcard Swap 2010

Så nærmer det sig afsendelse af postkortene. I week-enden fik jeg givet den en skalle mht. at få omsat tanker/ideer til nogle fysiske kort. Nogle ting lykkedes, noget duede ikke og helt nye muligheder opstod undervejs.

Stikord: Printet papir, håndlavet papir, linjer, takkesaks, bånd, guldmaling, lyserød, glansbilleder, glimmerlim, skabelon, fotos....

Jeg vil vente med at vise kortene til de er afsendt. Til den tid bliver de også uploadet til Flickr, så vi kan se alle de andres kort.

Mine ti "ofre" har jeg nu fået tilsendt snail-mail-adresse på. Een fra Sverige, een fra Australien, to fra New Zealand og resten fra USA. Jeg kan blive helt "høj" over, at mine små kreationer skal så vidt omkring på kloden. Og endnu mere "høj" af, at jeg selv vil modtage fra hele kloden.

Vi er 160 tilmeldte, hvilket vil sige 1600 postkort i alt - det er da bare fantastisk!

Min ældste søn har været noget betænkelig ved, at jeg har brugt så lang tid på det - tid som han synes jeg burde bruge på at se film sammen med ham. Han har foreholdt mig, at jeg jo er modstander af kædebreve og alt deres væsen. At jeg ikke bryder mig om gruppepresset og den ofte slet skjulte trussel om, at man ikke må bryde kæden. Jeg har så modargumenteret med, at jeg jo netop her selv har valgt det og da alle andre har gjort det samme, så bliver kæden nok ikke brudt. Jeg er meget sikker på, at min tillid til projektet holder. Men det kan jeg fortælle jeg meget mere om efter d. 14. februar, hvor vi alle sender afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails