fredag den 2. juli 2010

Billige bøger til ferien?

Sad i dag og sludrede med min kollega om, hvad der ligger klar på vores respektive læse-lister til ferien. Selv er jeg i fuld gang med “Forsvundne tegn” af Dan Brown. Men den og de andre bøger i stakken får jo ende.

Så var det hun gjorde mig opmærksom på dette fine sted:

Antikvariatet Brugte Bogstaver
(Er det ikke bare det fedeste navn?)

Dér vil der være rig lejlighed til at få nogle gode og billige bøger. Her i Odense er det efterhånden småt med antikvariater, og så er det da bare herligt, at de findes online.

billede40

Der er f.eks. nogle Charles Dickens bøger jeg kunne finde på at købe til ungerne på et tidspunkt. Og under “2. verdenskrig” er det også titler jeg skal have kigget nærmere på.

Smut endelig en tur forbi hjemmesiden – måske der også er noget for dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails