mandag den 1. marts 2010

Guder - second edition

guder03 


Redigeret 20. marts 2010: Ny oversigt er indsat, og hver gang jeg skulle få ny viden vil den blive opdateret i dette indlæg, som jeg linke til fra forsiden af bloggen.

Den gør ikke krav på at være fuldstændig. Ejheller vil der være en 1:1-sammenhæng mellem guderne i de forskellige mytologier, men jeg synes nu alligevel det er meget sjovt så stort sammenfald der trods alt er.

Listen printer jeg ud og hænger på væggen - så har ungerne da hvert fald det afsæt;-)

Redigeret 4. april 2010: Lisen er suppleret med Gefion, Balder og Brage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails