torsdag den 7. januar 2010

Slut på en lang dag...



Endnu en dag er ved at gå til ende, men inden skal jeg lige være up-to-date i blog-verdenen. Selv bestræber jeg mig på at lægge et indlæg ud hver dag, og ligeledes er der andre blogs, som jeg troligt spejder efter indlæg fra dagligt. Heldigvis er de også flittige bloggere, så der er næsten altid "bid".

Her er par af dem, som jeg altid føler mig oplivet over:

IHanna´s kreative verden: Det er helt fantastisk, hvad hun har gang i. Hun sætter sig nogle helt specielle mål og når dermed også nogle helt unikke resultater. Som f.eks. det år hvor hun lave en ny tegning for hver dag. En fornøjelse at se alle de mange varianter.

Slagt en hellig ko: Nok kendt de fleste danske bloggere. Bliver altid inspireret og glad over hendes indlæg. Billederne er flotte - teksten interessant, og så er hun fabelagtig til at dele ud af tanker og erfaringer, hun har høstet som blogger.

Susling: Hvor mange af mine ynglingssider har en kreativ tilgang, så er hun primært en tænker. Men sikken hun dog kan sætte ord sammen! Nogle gange (øh: oftest) med politisk snert og bid - andre gange er det Københavnerlivet der får sig en tur. Hun burde "udkomme" som tegneserie;-)

Nu har jeg lige været omkring disse sider samt et par andre udvalgte. Godnat og sov godt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails