mandag den 4. januar 2010

Gave-ide?



Her ser du een af de ting, som jeg ofte har brugt som gave til små nye verdensborgere. Det er tænkt som deres første billed-bog, så undertiden bliver det en dåbsgave. Mappen er i A5-format, og betrækket syr jeg i noget rigtig farverigt og børne-agtigt stof. Har ofte fundet godt (omend dyrt) stof i Panduro Hobby. Beklæder det med vlieseline inden jeg syr betrækket, så det får et godt solidt "greb".

Billederne indeni er postkort, jeg har samlet. Undertiden scorer jeg også velegnede reklame-postkort på caféer eller i biografer. Måske fotos af barnets familie?

Gaven bliver altid modtaget med glæde af forældrene, og når jeg ser de efterhånden slidte bøger, er jeg klar over at ungerne også har værdsat dem;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails