fredag den 15. april 2011

Hama rør-perler - inspiration

Een af sidste uges gode oplevelser var at erfare, at rør-perler kan bruges til noget flot. Se denne skål fra tidligere indlæg.

Har i dag investeret i en pose sorte og en pose hvide perler – tænk, at jeg frivilligt skulle købe sådan nogle – det havde jeg ikke set komme;-)

I dette indlæg vil jeg samle indtryk fra forskellige andre blog/sites med flotte ting og gode teknikker. Jeg har lånt et par billeder, men da jeg også henviser til oprindelses-stedet, håber jeg det er ok. (Ellers må I lige sige til.)

Først nogle skønne kvadrater fra Cristine Clemmensen:

04 Christine Clemmensen

02Christine Clemmensen 


05Sirlig

06

Christine Clemmensen

Her følger endnu flere links med inspiration, teknikker og erfaringer:

Bettekun
Hjernevrimmel
Stinehoelgaard
Skauogco
Phistermedister

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails