lørdag den 16. april 2011

Påsken står for døren

Er det billede ikke bare for skønt?
Japansk kirsebær-træ fotograferet op mod himlen er bare totalt indbegrebet af “forår” for mig.

Så er det påskeferie. Det er mange år siden jeg sidst har haft den deciderede ferie, det er, når begge week-ender er inkluderet. Håber der bliver rigtig mange lune og solfyldte dage i den kommende periode.

Det er hvert fald ikke mulige projekter det skorter på:
-  Der ligger rør-perler og venter på, at jeg får købt nogle velegnede små glasskåle, der kan bruges som “skabelon”. Det bliver nok til en tur i IKEA i dag.
- Fodboldkampe (faktisk mange). Måske jeg også skal i gang med at projekt “holdbilleder”?
- Masser af blog-indlæg i pipeline
- “Giganternes Fald” vil jeg gerne have læst en masse i
- Mødes med venner og familie
- Biffen? Naturama?
- Lave kort (skal have opbygget mit salgslager)
- Terrassen trænger til en stor kærlig hånd.

Så er der alt det “kedelige”, som det kniber med at nå i dagligdagen. Faktisk er det også hyggeligt, når der er tid til det: Rydde op i ungernes tøj, strygning, rengøring, kagebagning, cykeltur med ungerne osv. osv;-)

Der er også alt det andet, som det i praksis ofte ender med får overtaget. Det er som det skal være. Planlægning er godt – improvisation er bedre;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails