torsdag den 15. juli 2010

Kunsthåndværk i Odense

Da jeg dimrede rundt inde i Odense i dag, faldt min vej ned gennem Kongensgade. På den nederste del af den gågade, er der efterhånden kun butikker til udlejning, men pludselig fandt jeg en lille perle af en shop. Noget så sjældent som en odenseansk kunsthåndværksbutik – den hedder Værket. Prøv at klik ind på deres hjemmeside.

billede63 Der er mange forskellige retninger indenfor kunsthåndværk og kunst repræsenteret. Ikke alt er fuldstændig unika, men der er rigtig mange fine ting, og jeg var turen rundt indtil flere gange.

Bl.a. er der en smykke-kunstner, som har arbejdende værksted – det er altid interessant.

Det som fangede min opmærksomhed allerede ved kig ind gennem indgangsdøren, var de sødeste små decoupage-skåle af Hanns Osbirk, som jeg har omtalt i dette tidligere indlæg. Det er et rigtig stort udvalg af hendes forskellige skåle, som nok er et kig værd.
Kommer din vej forbi Odense og Kongensgade, så slå et smut forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails