onsdag den 14. juli 2010

CD-opbevaring

Jævnt hen oplever jeg at skulle levere billeder mv. på en cd, som jeg har brændt.
Som bekendt kan jeg også godt lide at anvende grafik på de dagligdags ting, som omgiver os – dette er eet af eksemplerne.

billede61

Jeg har netop brændt en hel serie billeder fra et genforenings-klasse-arrangement, og som motiv til “indpakningen” har jeg valgt et billede af skolen: Henriette Hørlücks Skole.
Det oprindelige billede er hentet ind i Paint Shop Pro, hvor det er beskåret og der er lavet “seamless tiling”, så det kan sættes i en form for rapport og dermed lave et flade-dækkende mønster. Har fyldt et A4-ark ud med det nye billede, som derefter er printet. Så folder jeg papiret omkring cd´en og hæfter med tape bagpå. Øverst får den lige en tur med takkesaks for finishens skyld.

billede60

Hvis cd´en skal sendes med posten, skal der nok lige lidt ekstra afstivning til, men ellers er det en rigtig god måde at gøre en hverdagsting personlig.

Min skoles motto: Den dag vi ligner andre skoler, lukker vi.
Der er billeder overalt og her får I lige et eksempel, på ovenstående motto:

billede62

2 kommentarer:

  1. Den skole kan jeg li' :0))

    SvarSlet
  2. Det er helt klart også een af d skoler i landet med størst personlighed.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails