torsdag den 15. juli 2010

Bølle Bob – alle tiders helt

Har netop været inde og se ovenstående film – ja faktisk er det vist endda premieredag.

billede64

Du kan også se en trailer her ved at klikke her: Trailer.

Har haft skimmet et par af anmeldelserne, og de er bestemt ikke positive. Men som så ofte før, er jeg ikke enig og følte mig godt underholdt. Især musiknumrene (hvoraf nogle var gamle, velkendte og nogle nye) fungerer godt. Stor cadeaux også til Tommy Kenter, Henning Jensen og Allan Olsen – de gør, at man kan holde filmen ud rent skuespilmæssigt.

Handlingen er som sædvanlig pænt tynd og i stil minder den om Erik Clausens film med små semi-politiske budskaber om nærhed, sammenhold og oprør. Jeg er til den enfoldige side, så jeg sluger det one-way-or-the-other;-)

Havde mine to sønner på henholdsvis 8 og 11 med inde og se den, og de var glade for filmen. Dermed er anmelderne underkendt her i vores hus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails