lørdag den 25. oktober 2014

Noa Noa - det kan I gøre bedre...


Så investerer man i et ikke helt u-billigt tørklæde og så sidder der sådan et MEGA-mærke syet ind i sømmen. Der findes mange forskellige måder at folde et tørklæde på men ingen af dem jeg har kunne kommet på, har kunnet skjule dette monster-mærke.

Arrrhhh!!!


Så nu må jeg selv i gang med opsprætter-nål og symaskine. Vælger nok at leve med det lille mærke som i det mindste er lidt off-white. Vaskeanvisningen må ryge...

Kunne det ikke være en opgave for nogen på Designskolen at lave Firmamærker/vaskemærker, som kunne blive tænkt intelligent ind i det enkelte stykke tøj?

2 kommentarer:

  1. Tror jeg vil til at notere mig dem, som godt kan finde ud af at lave en diskret/elegant mærkning ;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails