mandag den 4. august 2014

Så fik jeg oprettet min egen Facebook side


Hvis du skulle få lyst til at følge min nye side på Facebook, er adressen som følger:
https://www.facebook.com/linneasunivers 

Og hvorfor nu dette valg?

Jo, det er fint, at folk som jeg ikke umiddelbart er venner med, kan følge med i, hvad jeg syr. Har også en Flickr-side, men den er ikke super overskuelig og nem at tilpasse. Ejheller velegnet til at kommunikere via - den lægger op til envejs-kommunikation. Hvis de spurgte mig, så kunne de godt trænge til et brush-up på funktionalitet.

Så kunne jeg bruge tid på at få lavet en fornuftig hjemmeside - har faktisk domæne og det hele klar. Men "orker" ikke alt det med at få noget CMS-skabelon-værk i gang. Vil hellere bruge tiden på at sy;-)

Der er - som altid - de mange overvejelser om, hvor meget man skal involvere Facebook, Google og internettet i det hele taget i, hvad man går og laver. Det forbehold er parkeret for indeværende...

Der er da allerede en lille håndfuld "følgere" siden i går, hvor siden gik i luften - håber at kunne udbygge det til fx 100 stykker inden jul. Vil bruge siden til at vise eksempler på, hvad jeg laver. Mht modeller, stoffer, teknikker mm.
Den anden vej rundt kan folk også spørge ind til, om der var nye ting jeg kunne tænke mig at udforske. Fx drengemodeller og solhatte/bøllehatte har der allerede været forespørgsler på.

Både tror og håber det vil blive et frugtbart tiltag...


2 kommentarer:

  1. Jeg synes, det er rigtig godt tiltag. Du kan komme ud til mange mennesker, og det at kunne spørge ind til tingene er virkelig godt, det er med til at øge interessen, tror jeg
    Pøj pøj med det

    SvarSlet
  2. Tak skal du have, Lydert. Det er under alle omstændigheder sjovt at prøve nettets muligheder af. Det er så livgivende at skabe/holde kontakt med kunder. Den del kan jeg rigtig godt lide.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails