søndag den 27. juli 2014

Gang i trykknapperne


Sommersæt i størrelse 4 år. Det er tiltænkt min nieces datter - spændt på om hun kan lide det.



Den nye ting, som blev afprøvet her (udover mønsteret) er disse trykknapper. De er simpelthen fantastiske.
Det er der flere grunde til:
- Synes det ser hammer godt ud (de kan ogs¨å fås i helt runde og stjerner)
- De er nemme at sætte i. Hvilket man ikke altid kan sige om dem med metal-kappe)
- De er billige. Først skal man lige investere i værktøjet - det er bekosteligt men selve knapperne er overkommelige. Kr. 40,- for 30 stk - hos Stof2000.


 Så fandt man endnu en anvendelse for æsker - sort/hvid og grafisk er som altid de foretrukne.

En veninde og jeg har haft et lille sommerferie-projekt kørende. Hun ville (også) gerne afprøve forskellige special-øl og begge ville vi eksperimentere med trykknapper. Det tog et splitsekund at få koblet de to ønsker sammen ;-)


Modellen gav god mulighed for at bruge fløjlsbånd.

2 kommentarer:

  1. Det er et yndigt sæt.
    De trykknapper skal jeg da have kigget på, - en investering i værktøjet må hurtigt tjene sig ind, så syre som andre knapper er.

    Det var fint at kombinere trykknapper med specialøl :)

    SvarSlet
  2. Håber jeg snart får lavet noget mere med dem. Det er ret sjovt.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails