onsdag den 2. juli 2014

Kreationer fra tidligere (Boys Month 2014)


Jeg når nok ikke at få syet noget i dag, men da jeg ikke har været med i dette tiltag før, er der rig mulighed for at vende tilbage til ting, som er begået tidligere.

Det er altid een af mine største inspirations-kilder at kigge tilbage på, hvad der tidligere er trillet gennem symaskinen. Jeg glemmer det simpelthen.

Nu mindes jeg fx tydeligt, at jeg syede mange i denne model. Typisk i stræk-velour og i glade (ikke-drengede?) farver. Her er der kommet marie-høns-knapper på.

Gad vide om det ville slå an i dag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails