søndag den 7. oktober 2012

Batteri-booster

Denne dims fik jeg i fødselsdagsgave nyligen. Det lyder det charmerende navn: “Batteribooster”.

Som det kan anes, er der et USB-kabel. Den bliver tilsluttet en pc, hvorefter der oplades. I flere timer.

Når det er sket, kan jeg afmontere dimsen fra pc og tage den med mig “ud i samfundet”. Der ligger nu op til fire opladninger af fx en iPhone på dimsen.

Ganske praktisk, når man fx er ude og geocache, og ens device bliver drænet for strøm. Hvilket nemt kan ske, når man er afsted en hel dag. Har jeg erfaret. Mere end een gang. Men det er fortid nu…

abillede840
Alle med iDevices kan nyde godt af min gave;-)

2 kommentarer:

  1. Det er sandeligen da smart!

    SvarSlet
  2. Indtil videre har jeg kun fået den opladet. Ikke afprøvet endnu.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails