mandag den 8. oktober 2012

Windows Live Writer

Det er et problem for mig, når noget jeg holder af, svigter.

Som nu fx Windows Live Writer, som jeg bruger til at lave mine blog-indlæg med.

abillede842

Hvis jeg fx vil tilbage og rette i et gammelt indlæg, så kan jeg søge det frem. Forudsat det er mellem de seneste 500, jeg har udgivet. Jeg har længt passeret det antal, og kan ikke søge dem frem til redigering via WLW.

Er nødsaget til at redigere gamle indlæg med Blogspots egen editor – den giver mig ikke på nær den samme brugergrænseflade.
Fx er Viise ord et indlæg jeg ofte lægger nyt i.

Når jeg vil åbne et nyt indlæg, tager det efterhånden flere minutter = nærmer sig uanvendelighed.

Der er ikke mange lyspunkter. Kan se på nettet, at andre oplever det samme som mig. Men ingen udmeldinger fra Microsoft om, at de har “hørt” os og vil opdatere programmet. Kunne ellers godt liste en del andre forbedringsmuligheder til et program, som jeg i øvrigt føler mig stærkt forbundet med.

Øv øv øv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails