mandag den 15. oktober 2012

Asterix & Obelix og briterne

Se det er jo en film!!!

Søndag havde jeg begge ungerne hjemme, og de mente, at endnu en tur i biffen måtte være ønskeligt, når jeg nu ikke kunne være der til at underholde dem de andre dage i efterårsferien. (Pga det kære arbejde.)

Valget faldt på Asterix og Obelix, og der jo film på et helt andet niveau end den hjemlige Far til Fire. Nu er det nok også et film-budget i en noget anden kategori, som der har været at gøre godt med.

Lige i starten var jeg generet af, at der er synkroniseret til dansk, men på sidstningen af filmen bemærkede jeg det ikke mere.

abillede854
Derald Depardieu går man aldrig fejl af.

Godt skuespil, fin-fin humor og mange gode filmiske perler.

Briterne og deres “stiff upperlip” får lige ind fra højre, og det er meget underholdende serveret.

Både unger og mor var fornøjede – hvilket ikke er så ringe endda;-)

3 kommentarer:

  1. Tak for tippet - den ser spændende ud ;0)

    SvarSlet
  2. Det lyder lidt bedre end Far til fire, som jeg kan se, at I også har set.....

    SvarSlet
  3. Merete: Måske du selv har fået lyst at se den?

    Eva: Det ville nu nok heller ikke være så svært;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails