mandag den 10. september 2012

Rensemiddel til iPad og iPhone

Synes ikke jeg havde haft min iPad ret længe før jeg syntes, at skærmen blev nusset, fedtet og stribet. Selvfølgelig har jeg diskret renset den med hjørnet af en trøje, når det blev for slemt, men kunne godt mærke, at jeg savnede noget mere probat.

Sønniken havde samme oplevelse/problem, så i fødselsdagsgave forleden fik han rensemidlet til højre på billedet. Wauw – det renser! Og virker i øvrigt til alle slags skærme.

Selv købte jeg rense-padden til venstre. Den ligger nu i min taske, og funker også udmærket. Lige knap så virkningsfuld som spray-dimsen – men dog dog ok.

Hver af delene kostede kr. 100,- = god investering og allerede flittig brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails