torsdag den 12. juli 2012

Glasvase

Denne lille, skønne vase er een af erhvervelserne på det kunsthåndværkermarked, som blev afholdt sammen med elevudstillingen på Skals Håndarbejdsskole.

Jeg er glad for at min børn nu endelig har en alder, hvor jeg relativt risikofrit kan have fine og skrøbelige ting stående fremme;-)

Kunstneren kan du se mere til her: bettinaschori.dk

abillede651
Har tilladt mig at låne dette billede fra hendes hjemmeside.

Vaserne fås i mange forskellige farver – måske man skulle starte en lille samling? Måske hun er med på markedet på havnen i Svendborg på søndag? Måske så….?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails