fredag den 15. juni 2012

Velour

Har ikke fået syet i lang tid, men var ikke i tvivl om, at fridagen gerne måtte indeholde tid ved overlock/symaskine.

What to sew?
Mønstre fundet frem – modeller og stof overvejet.

Jeg kender efterhånden mig selv. Når det er længe siden jeg har syet, skal det være enkelt. Hvis jeg eksperimenterer for meget, laver jeg fejl eller bliver utilfreds med resultatet.

abillede438
Valget faldt på denne fuldfede velour – desværre kan man ikke bedømme den gode kvalitet på billedet.

Skulle det være pink eller orange rib? Nope – noget spræl skulle der altså være – derfor sort/hvide striber.

Glæder mig til at give bukserne til modtageren.

Kan godt lide, at de ting, jeg er meget forankret i (syning, læsning, geocaching, foto og grafik) umiddelbart er til at glide ind i. På et kvarter er jeg fordybet og får nye ideer;-)

2 kommentarer:

  1. Det er en fin detalje med den sort/hvide rib. Jeg kan mærke, at det er alt for længe siden, jeg har leget med min symaskine....

    SvarSlet
  2. Ja, jeg tror da også jeg skal have sikret mig noget mere af den rib.
    Nogen gange er en halv time eller tre kvarter nok - især hvis man starter med noget nemt;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails