fredag den 15. juni 2012

SIRI

Apple er meget selv-rosende omkring deres produkt SIRI. En talegenkendelses-tjeneste, som de har opkøbt og vil gøre til noget brugbart.

Det med det brugbare har jeg endnu til gode at opfange. Den er kun målrettet de “store” sprog – her har dansk ikke en chance.

Men prøver jeg med engelsk går det også helt galt. Og så elendigt er mit engelsk altså ikke;-) 
Der må ikke være baggrundsstøj eller dialekt (fynsk) inde over. Alligevel kan det næsten kun gå galt.

abillede436

Dog havde jeg læst, at Apple har forsøgt sig med humor og derfor indtalte jeg “I love you”.
Det udløste ovenstående svar:-)

Og straks var koblingen lavet eet af mine absolut favorit-numre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails