tirsdag den 17. april 2012

Zen er din ven

Yngstesønnen er helt hooked på at klare bagning/madlavn ing alene. I dag valgte vi en kage-model, som var uden den tunge æltning. Jeg behøvede ikke rejse mig fra stole en eneste gang – alt var i kontrol.
Han er helt med på den med “flow” og alt blev husket fra søndagens kanelsnegle-bagning. Min introduceren til “zen” bliver også opfanget. Faktisk er det kendt stof for børnene i kraft af “Kungfu Panda” og alle orientalsk inspirerede serier, der kører på Cartoon Network.

Om kort tid er der nationale tests i matematik. Dér kan man jo godt komme ud for en opgave eller to, som virker svær, og hvor man ikke lige kan overskue, hvad den indebærer.

- Ro på
- Dyb indånding
- Tillid
- “Jeg kan godt”

Jo – zen er din ven;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails