mandag den 2. januar 2012

Fyrværkeri

Så er nytåret overstået og jeg må indrømme, at det altid er en lettelse, når den er overstået og alles lemmer og øjne er hele.

Men når alt det mavesure er sagt, er det jo flot at se på – ovenfor er et lille udpluk af de raketter, som ældstesønnen havde investeret i.
Raketter er i øvrigt ikke det nemmeste at tage billeder af, skulle jeg hilse og sige;-)

Vejret var overraskende godt – overraskende i forhold til vejrmeldingen i løbet af nytårsaftensdag. Så det var ren bonus, at vi hveren fik forfrysninger eller blev sjasket til i regn;-)

3 kommentarer:

  1. Flotte raket-billeder. Jeg sad på landet og kunne kun skimte lidt raketter i det fjerne, og det var såmænd helt dejligt.
    Godt blogår 2012:)

    SvarSlet
  2. Du er sluppet heldigt fra raketbillederne :0)
    Mit kamera var låst inde - så jeg slap...
    Vi sad mest inde med et view over Roskilde/domkirken - der var utrolig meget fyrværkeri - tænk, hvad det koster :0))
    Godt nytår ...

    SvarSlet
  3. Vil bare lige ønske dig et godt nytår ;0)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails