søndag den 21. august 2011

Kunsthåndværkermarked i Odense - dejlig tradition


En af årets tilbagevendende højdepunkter er Kunsthåndværkermarked på Møntergården i Odense. Det var heldigvis herligt vejr begge dage.

Jeg fik ikke købt så meget i år – det blev til denne skønne, enkle ring, som blev erhvervet hos Lise Borgen.

billede785
Her er et stemningsbillede. som jeg har lånt fra deres egen Møntergårdens hjemmeside.

Der er rigtig mange af kunstnerne, som ikke har egen hjemmeside. Det er rigtig ærgerligt, for de dejlige indtryk bliver for flygtige, når man kun får et visitkort med en mail-adresse på.

Pønser på næste år at tage mit kamera med og så gennemfotografere. Jeg kan jo høre de enkelte kunstnere, om de er interesserede i, at få vist nogle billeder frem.

Fra i år husker jeg især: Dejlige puder med tryk, flot keramik fra Tommerup, sjove smykker med grammofonplader, broderet pigetøj og sengesæt på økologisk bomuld. Og der var meget mere!

billede784
Endnu et skud af den oxyderede ring – vintage papir som baggrund.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails