søndag den 12. juni 2011

Eksperimenterer med bøllehatte

Jeg kan se, at der er ret mange babyer/børn, som har glæde af bøllehatte. De var ikke lige på mode, da mine egne børn var små, så dér fik jeg ikke syet nogen.
Nu er jeg til gengæld ved at finde frem til nogle gode modeller, som er anvendelige i praksis.

Denne model som jeg tidligere syede, var ikke til dem under eet år.

billede582

Det skulle denne model til gengæld være, men mønsteret var ikke gennemarbejdet, så der var stort misforhold mellem puld og skygge. (Oplevet i øvrigt en del gange, at mønstre har fejl – nogle gange alvorlige fejl.)
Nå, nu er jeg nærmest gået over til selv at konstruere fra grunden. Har fået målt hovedvidde, mønstret er lavet og første test klippet. Bliver nok syet senere i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails