lørdag den 21. maj 2011

Bøllehat

Har glædet mig som et lille barn til at prøve denne model af. Den type hat var ikke på mode, da mine egne unger var små, men det er de heldigvis nu igen;-)

De er sjove at sy – ikke mindst fordi der er så mange muligheder for at kombinere stoffer/farver i de enkelte felter. Der vil også være god mulighed for at lave et stof-match til bukser eller kjole.

Minusset er så, at den er voldsomt tidskrævende at sy. Men et par stykker vil jeg nu nok bestræbe mig på hele tiden at have i min lille butik.

Bøllehatten er i str. 1 år og koster kr. 75,-.

3 kommentarer:

  1. Super hat, rigtig sød. Er nød til at høre hvor du har fundet mønstret, da jeg har ledt alle mine syblad igennem efter sådan et.
    har et lille barnebarn hvor moderen har ønsket en bøllehat til et par bukser jeg har syet.

    SvarSlet
  2. Ja jeg er også ret vild med den. Har du fået en mail fra mig?

    SvarSlet
  3. Hej Linnea.
    Det ved jeg ikke, men jeg tjekker når jeg kommer hjem i morgen. Er lige nu uden for mulighed for at kunne tjekke min mail, men vil glæde mig til at læse den.
    Hilsen Lene

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails