onsdag den 13. april 2011

Funky Monkey Park

Så blev det 12. april i går – dagen hvor Funky Monkey Park var sat til at åbne. Jeg må indrømme, at min skepsis har været været stor den seneste måneds tid. Når vi kiggede ind i det skov-område, som var udset til parken, lignede det slet ikke et sted, som ville være klar den angivne dato.

Min skepsis blev gjort til skamme. De åbnede i går – ikke med det helt fantastiske vejr, og der mangler vist også noget byggeri, hvor man kan købe is, sodavand osv.
Men det vigtigste – selve banerne – er klar.

billede457

Jeg var også ganske skeptisk omkring det sikkerhedsmæssige. Dels om udstyret var “godt nok”, men ikke mindst om instruktører/instruktionerne var gode nok. Også det virker til at være ok.

billede456

Jeg havde forlods annonceret overfor min søn, at han under INGEN omstændigheder ville komme derind før parken havde været åben en 14 dages tid, og jeg havde vished for, at sikkerhed mm var på plads.

Som det ses af billederne er min gennemslagskraft sat til debat;-)

Læs mere på deres hjemmeside: Funky Monkey Park – min søn kan anbefale stedet til alle, der vil have en hyggelig dag.
En fader eller moder, som “bare” vil kigge på, behøver ikke betale entré.

4 kommentarer:

  1. Det ser super skønt ud - og skøn og overskuelig hjemmeside de har :)

    SvarSlet
  2. Spændende legeplads - det ser vildt sjovt ud...
    Prøvede du Anette?

    SvarSlet
  3. Sukro: Ja det har du ret i. Håber de får succes med deres park.

    Karen: Nej, det gjorde jeg ikke Karen. Jeg var slet ikke med i går. Men selvom jeg havde været, så er hverken knæ eller ryg til den slags udfoldelser. Det vildeste jeg foretager mig sportsligt er at spille skak;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails