søndag den 22. august 2010

Musik til arbejdet…

grafik-med-hjertet014

Ofte når jeg sidder og arbejder ved computeren, har jeg musik i baggrunden. Det kunne være en cd eller en play-liste fra Ipod´en, men faktisk vælger jeg tit at høre net-radio. Den løber ikke tør, og jeg er sikret et alsidigt udbud også af musik jeg ikke lige vidste, jeg havde lyst til at høre.

Som oftest fra denne adresse: http://www.surfmusic.de/country/denmark.html

Med det humør jeg er i for tiden, er “Radio Soft” valget - der er ikke er skræmmende mange reklamer og med et godt udvalg af danske og udenlandske sange. De er ikke så nye, at jeg ikke kender dem - jeg er virkelig et dos til at følge med i den nyere musik;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails