onsdag den 4. august 2010

Min nye hjemmeside

Så er jeg kommet over de første indledende hurdler med min nye hjemmeside.

Som bekendt anvender jeg Joomla-cms-system til at udforme den med, men det er tilsyneladende anderledes end andre af samme type, som jeg har stiftet bekendtskab med.

Der er ikke så meget at se endnu, men I må gerne kigge med på www.linneasunivers.dk

Der findes forskellige skabeloner, jeg kan anvende. De anvender selvfølgelig nogle indbyggede billeder og farver. Dem vil jeg gerne selv tilpasse. Findes der mon Joomla-hajer blandt mine læsere her, som jeg må få lov at stille nogle support-spørgsmål?

3 kommentarer:

  1. Hov - den var smuttet forbi mig i readeren - jeg er om ikke joomla haj så i hvert tilfælde en der har arbejdet med joomla på snart 7 forskellige hjemmesider, jeg har endda også lavet min egen template helt fra grunden, så hvis du har support spørgsmål må du meget gerne stille dem til mig, så vil jeg gøre hvad jeg kan for at hjælpe dig med at finde vej i junglen :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Susanne - har mailet et par spørgsmål til dig. Knus A.

    SvarSlet
  3. Fino - dem kigger jeg lige på :)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails