mandag den 16. august 2010

Endnu et kalender indlæg

Anders var så venlig at supplere mine indlæg om kalendersiden.dk med information om, at det faktisk KAN lade sig gøre at lægge info ind om enkeltpersoner i hver sin kolonne.

Se her: Bl.a. om familiekalender (men der er også megen anden god viden om tilpasning af kalenderen)

Det kunne i mit tilfælde komme til at se sådan ud for familiens fire medlemmer:

billede097

Nu har jeg fået lagt alle aftaler ind for hele familien i de kommende to måneder – det er altså hundrede gange bedre end, hvis jeg selv skal anføre tekst med mine blyants-kragetæer;-)

Stor tak til Anders for fiffene!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails