fredag den 9. juli 2010

Sommer give-away

Nu er det ved at være længe siden, jeg har lavet en give-away -det må der fluks rådes bod på!
Nu har jeg nemlig haft tid at snurre lidt rundt omkring min symaskine og forholde mig til alle de tanker, det afføder. Bl.a. er jeg klar over, at symærkerne er ved at være lidt passé i forhold til, at mine drenge snart ikke går i mor-syet tøj mere.

Men mærkerne i kassen er der bestemt ikke noget i vejen med – faktisk er det gennem tiden indkøbt i dyre domme i Panduro, Stof200, Stof & Stil og over nettet.

De tre “pakker” ser sådan ud:

Give-away pakke 1

give-away02 

Give-away pakke 2

give-away03

Give-away pakke 3

give-away04

Da symærkerne repræsenterer en pæn stor værdi, og da mange har sommerferie, har jeg valgt at lade give-away´en løbe over rimelig lang tid. Vinderne trækkes således søndag d. 8. august.

Reglerne er de velkendte:
1 lod: Får du, når du lægger en kommentar på dette indlæg
2 lodder: Får du, når du linker til min give-away fra din blog
3 lodder: Får du, når du tilmelder dig som fast læser

Der kan naturligvis laves kombination af ovenstående – hvis du allerede er fast læser, skriver du det bare i kommentaren.

Skulle du nu ikke selv være sy-kvinde m/k eller med den relevante børne-målgruppe, kan det jo sagtens være en god ting at have liggende i gave-skuffen;-)

Sæt i gang…

16 kommentarer:

  1. Det bliver helt sikkert sådan noget jeg kommer til at få brug for i fremtiden, så jeg vil da gerne deltage med 3 lodder. Er fast læser i forvejen.

    SvarSlet
  2. Hjertelig velkommen - du er fluks noteret for tre lodder;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine. Jeg har tilmeldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge din blog :-)
    Så 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  4. Hej Skrædder
    Velkommen på vognen - du deltager nu med to lodder;-)

    SvarSlet
  5. Uh... her må jeg være med...
    3 lodder til mig - tak! :D

    SvarSlet
  6. Fine fine mærker... deltager meget gerne med 3 lodder :) de kan helt sikkert bruges til lillemandens tøj :)

    SvarSlet
  7. Bianca: Velkommen til. Var lige et smut forbi din blog, og sikken da nogle vidunderlige kager, du kan kreere;-)

    SvarSlet
  8. Micha - også velkommen til dig. Ja, der burde virkelig være nogle mærker, der vil matche tøj til sådan en lille størrelse.

    SvarSlet
  9. Hejsa hvor er det bare en skøn blogg du har.
    Vil da gerne deltage med et par lodder.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  10. Hej igen Lene - det er fluks fikset. Og tak for de pæne ord;-)

    SvarSlet
  11. Uha, den havde jeg overset. Jeg er selvfølgelig med på tre lodder.

    SvarSlet
  12. Jamen så var det da godt, Eva, at jeg fik lavet en reminder. Tror i øvrigt der er mange som får overset den slags her i ferie-tiden.

    SvarSlet
  13. Hej. Fin blog du har, godt jeg lige faldt over den.
    Jeg deltager gerne i din give away, har 5 børnebørn i den aldersgruppe

    SvarSlet
  14. Velkommen til Fru Knudsen - du bliver lige noteret for et lod. Nu er der jo snart ikke så længe til trækningen;-)

    SvarSlet
  15. Hej Anette.
    Vil lige fortælle dig at gaven er ankommet i fin stand, og modtaget med glæde. Mange hilsner fra Lene.

    SvarSlet
  16. Dejligt at høre, Lene. Håber du får glæde af dem. A.

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails