fredag den 23. juli 2010

Arbejdsplads

billede76,

Så fik vi også købt noget værktøjs-opbevarings-dims. Ældstesønnen er tilsyneladende ved at udvikle sig til en rigtig handy-man, for da jeg kom hjem fra tøse-besøg, havde han fået monteret forlængerledning til vores lys, limpistol mm. Og de nyindkøbte værktøjs-ophæng var skruet op.

billede75

Der er ikke endnu hængt så meget op af det værktøj, som jeg egentlig har forestillet mig skal være der. Det vil blive mere over i den kreative genre med tænger og dimser til metalforarbejdning, maling, lim, pensler, farver osv. osv.
Papkasserne under bordet rummer jo rigtig mange ting, og dem vil vi gerne finde en anden placering til. I morgen må vi ud og låne en høj stige og så se om vores (temmelig skjulte) loftsrum kan bruges til noget fornuftigt i den forbindelse.

Behøver jeg sige, at jeg er MEGET glad for det ny “lebensraum”?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails