lørdag den 24. juli 2010

Bog-anmeldelse: John Harvey – Aske og støv

bøger005

Denne forfatter skriver godt. Kan mindes at jeg tidligere har været fænget af hans krimier.

Hovedhistorien og personen er godt beskrevet og virker troværdig. Der var flere side-løbende plots, og det var faktisk en anelse forvirrende. Synes det mest er en krimi for englændere, for der var mange lokationer omtalt, som man mest vil kende til som indfødt.
Også de interne strukturer i politiet med korruption virkede fjernt for mig og ikke umiddelbart fængende.

Men som sagt var hovedplottet ok – jeg følte mig underholdt undervejs og var ikke skræmmende længe om at få den læst.

På min egen selvbestaltede skala fra 1-10, kommer den dog nok desværre kun ind med et 6-tal.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails