mandag den 28. juni 2010

Kondenseret mælk?

På Facebook har jeg netop efterlyst om der mon skulle være nogen, der ved hvor jeg kan erhverve kondenseret mælk her i Odense SØ.

Jeg skal bruge det til en opskrift jeg har set i “Nigella Expres”, en superlækker bog, jeg fik i fødselsdagsgave sidste år. Det er til sådan en slags morgenmads-barrer.

BDR LittleFlower

Hvis jeg havde oceaner af tid til at stå i køkkenet her i sommervarmen, kunne jeg givetvis lave de selv. Men det har jeg altså ikke temperament til, så det bliver halv-fabrikata-modellen. Hvis det altså bliver overhovedet….

Det er ikke så tit jeg kommer på Basaren eller andre tilsvarende steder, men mon ikke det lykkes at få fat på det her i løbet af sommerferien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails