tirsdag den 23. februar 2010

Flere kort



Nu skal jeg altså snart have lavet flere kort. Har godt nok lige været igennem en større omgang postkort-lavning, men de kort var jo dedikeret et bestemt projekt og er sendt ud i den store, vide verden.

Jeg mangler konstant kort til at vedlægge gaver eller når jeg vil skrive en lille hilsen til folk i den ene eller anden anledning. Kan godt lide der står en tekst på såsom "Hej" eller "Tillykke". Men lige nu har jeg faktisk brug for at få lavet nogle "generic" kort. Både i A6 og visitkortstørrelse.

På billedet ses en serie kvadratiske kort, som netop har forskellige tekster. Kuverter i det format kan være ganske svære at få fat i - hvert fald til en overkommelig penge. På det seneste har jeg været heldig at få nogle i flotte farver i Tiger-butikken. 10 kuverter til 10 kroner. Og så endnda i flotte farver såsom sort, guld og pink.
Selve kortene skærer jeg selv til af karton. Ikke helt tilfreds med den Fiskars skæremaskine jeg har investeret i, men det kan lige slæbe af.

I de små kasser til venstre har jeg mine "halv-fabrikata" liggende. F.eks. de udprintede billeder, som venter på at blive klæbet på karton.

1 kommentar:

  1. hello, hello! i do hope my postcard has made it to you safely ~ if it doesn't arrive soon, please let me know and i'll send you another!

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails