tirsdag den 2. februar 2010

DYI Postcard Swap 2010



Så har jeg fået tilmeldt mig til dette sjove arrangement, eller hvad man nu skal kalde det. Det viste billede er eet af mine tidligere postkort, hvor foto og grafik er kombineret.

Heldigvis har jeg frem til 14. februar til at lave kortene i. Spændende hvem jeg skal sende til. Og endnu mere spændende, hvad jeg selv modtager af kort. Er så småt kommet i gang - har fået lavet to brugbare. Jeg vil prøve at arbejde mere med "mixed media", som det så smukt hedder i den jargon. Altså blande forskellige teknikker. Print, maling, syet, stof, perler, collage osv. osv.

Læs mere her: iHanna

1 kommentar:

  1. Spændende - det vil jeg glæde mig til at følge med i!

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails