søndag den 31. januar 2010

Årets første give away



Jeg har længe gået og luret på at lave endnu en give-away. Synes det er sjovt at lave - sjovt at følge med i, om nogle lægger lodder - sjovt at udtrække vinderen. Ydermere synes jeg jo også selv det er voldsomt sjovt at deltage i andres give-aways. Ikke meget at betænke sig på!

Here we go!

Denne gang er det et net. Et såkaldt Nette-Net - hø hø. Jeg hedder jo Anette og blandt venner Nette, så det er tænkt som en lille morsomhed;-)

Modellen er tyv-agtigt "afluret" fra et Søstrene Greene-net. Så du kan nemt forestille dig størrelsen.
Stoffet er en mellemkraftig bomuld-kvalitet.
Billedet er fra familiens eget billed-arkiv, hvor fnog-motivet altid har været eet af de absolut foretrukne. Billedet er printet på transfer-papir og overført på hvid lærred. I tilskåret form er det så påsyet selve nettet.
Bunden er formsyet og sammen kantstikningerne er det med til at give flot finish.

Nå til selve give-away-delen.

Reglerne er som du sikkert allerede kender dem:
- Kommentar på dette indlæg = 1 lod
- Kommentar + fast læser = 2 lodder
- Kommentar + fast læser + link på egen blog = 3 lodder

Lodtrækningen bliver om 14 dage - dvs. søndag d. 14. februar.

Håber I har lyst til at lege med...

37 kommentarer:

  1. Jeg smider straks 2 lodder ind på denne her! Hvor er det bare et flot nettte net du har lavet. Hmmnnn det er nok usansynligt at jeg kan være så heldig at vinde 2 gange i træk (og samtidig have held i kærlighed ;))
    Knus

    SvarSlet
  2. Herligt at du vil være med. Men du deltager da med tre lodder, ikke sandt?
    Burde nok have skrevet at hvis man allerede er fast læser, så tæller det også med som et lod. Andet ville jo være urimeligt;-)

    SvarSlet
  3. Hej Linnea
    Jeg sender fluks 3 lodder afsted, var allerede fast læser og har siden sidst fået gang i en blog. Der er dog ikke så meget endnu på den, men mon ikke det kommer:-)
    KH Dorthe (rumpetski)

    SvarSlet
  4. Jeg vil vildt gerne vinde dit nette-net. 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  5. dejligt net,jeg smider 2 lodder.

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe, Eva og Lykke
    Herligt I vil lege med. Jeg har tilmeldt mig som fast læser på jeres tre blogge. Så lærer vi ligesom hinanden at kende;-)
    A. Nette

    SvarSlet
  7. Smukt og lækkert, kender motivet Kh

    SvarSlet
  8. Hej Linnea
    Dejligt at du vil være med på min blog:-)

    SvarSlet
  9. Hei hei!
    Jeg vil gjerne være med og tar ett lodd!

    Takk for hygglig hilsen på bloggen min <3

    Klem LahrA

    SvarSlet
  10. Hej LahrA
    Hyggeligt at du også vil være med til at lege.
    A. Nette

    SvarSlet
  11. Hejsa. Kom tilfældigvis forbi din blog. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder.Julie

    SvarSlet
  12. Velkommen til Julie - fin blog du har også. A.

    SvarSlet
  13. Starter forsigtigt med 1 enkelt lod. Jeg mangler virkelig noget at fragte strikketøjet rundt i og dit Nette-net er da for nice :o)

    SvarSlet
  14. Enig, Bibbi. Den helt rette størrelse til et undervejs-strikketøj;-)
    A.

    SvarSlet
  15. Hej vil gerne prøve lykken med 3 lodder. Kh. Mette

    SvarSlet
  16. Hvor er det et fedt motiv - og man kan altid bruge et net - så derfor 2 lodder til mig...

    SvarSlet
  17. 1 lod til mig og jeg udskrifter fluks mit gamle net fra søstrene. Dejlig blog du har.

    SvarSlet
  18. Hej Westmose, Lene og Mette. Velkommen til og tak for de pæne ord. Sjovt at kigge med på jeres blogs også;-)

    SvarSlet
  19. Hej! Jeg smider 3 lodder i hatten og krydser fingre

    SvarSlet
  20. Jeg vil rigtig gerne vinde dit fine net - smuk illustration.

    3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  21. Hej Ingeborg og Mette: I bliver lige tjekket ind med 3 lodder hver;-)

    SvarSlet
  22. Sikke et fint net! :-D 3 lodder til mig, tak. :-)

    SvarSlet
  23. Ej en lækker sag jeg bliver nød til at være med
    da jeg runder år den omtalte dag kunne det være lykken med en x-tra føs´dagsgave :-)
    jeg er med på 3 lodder:-)

    vh Rikke

    SvarSlet
  24. Arj - hvor sjovt! Det kan da være at din lykke-engel er eksta aktiv den dag;-)

    SvarSlet
  25. Så fint det nettet var!! Elsker bildet som er på... Håper å vinne og legger inn tre lodd:)

    SvarSlet
  26. Da jeg jo ikke har held i kærlighed, som du ved, må det da så absolut være mig, der skal vinde nette nettet. Jeg kunne bruge det til mange ting, bl.a. at transportere bøger i. Jeg smider lige 2 lodder ind.

    SvarSlet
  27. Super, Ann. Helt speciel velkommen til dig!

    SvarSlet
  28. Super flot net! Det må jeg da bare eje!
    Jeg er med på 3 lodder. Og ser frem til at følge din blog :)

    SvarSlet
  29. Tak for de pæne ord og hjertelig velkommen til dig også;-)

    SvarSlet
  30. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd. :o)

    Ønsker deg en riktig fin søndag!

    SvarSlet
  31. Hej Nette!
    jeg har jo altid været vild med dine kreationer, så jeg melder mig.
    Lotte

    SvarSlet
  32. Hejsa Lotte
    Hyggeligt at du vil være med - du bliver lige noteret for eet lod.
    Knus Nette

    SvarSlet
  33. Hej Kirsebær - hyggeligt at du også vil være med - 3 lodde er noteret til dig. Også god rest-søndag til dig;-)

    SvarSlet
  34. Det flotte net vil jeg da gerne vinde...
    Er med på 3 lodder.
    God aften.
    Trine

    SvarSlet
  35. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  36. Hej Trine og Dianna
    Velkommen til - I er begge noteret for 3 lodder. Have luck....;-)
    A.

    SvarSlet
  37. Hvor hyggeligt. Jeg vil gerne deltage med 1 lod. Også velkommen til min give away;0)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails