tirsdag den 22. december 2009

Troldmands-grafik



Arbejder videre med grafik - denne gang med temaet "troldmand". Sønniken fik lov at have ønsker til nogle af elementerne. Dér kom katten og dødningehovedet ind i billedet;-)

Er kun delvis tilfreds med resultatet men nu bliver den "offentliggjort" alligevel.

Jeg har myldrende med ideer inde i hovedet, men når jeg kommer væk fra grafikken for længe af gange, så flyder det ikke altid ud gennem fingrene med den ønskede kvalitet og originalitet. Hvis jeg overhovedet kommer dertil, at jeg laver nytårsforsæt, må det blive noget med "dagligt at lave noget grafik på pc´en". Det er gennem det daglige/jævnlige arbejde at ideerne bliver forfinet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails