søndag den 13. december 2009

Spændingen udløst...;-)

Så blev det dagen for lodtrækningen i min første give-away. Heldigvis var der ikke så mange lodder, at jeg behøvede koble en internet-tilfældigheds-generator på. Små gule sedler i en bunke kunne klare det. Ældstesønnen var lykkens gudinde m/k og vinderen blev: Ta-ta-fanfare.....: Sukro

Dvs. det var vinderen af den syede pose.

Vinderen af bogmærkerne blev: Marthe.

Tillykke til jer begge - håber I bliver glade for de små ting.

Sukro: Sender du mig ikke lige en mail med din snail-mail-adresse? Så får jeg koblet Post Danmark på til den sidste den af festligheden.

3 kommentarer:

  1. EIIIII Hvor coool - jeg vinder ellers aldrig noget! Glæder mig allerede til at modtage posen...:) Tak!!!

    SvarSlet
  2. Jubiii - der var gaver i posten i dag...tak for det hele Anette Linnea! Glædelig jul også til dig!

    SvarSlet
  3. Selvtak. Godt det nåede vel frem;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails