tirsdag den 22. december 2009

Gave



I går var jeg som vanligt med til morgensamling på yngstesønnens skole. Den blev - som det ofte sker - anført af skolens leder (skolebestyrer, forstander - øh hvad er mon det politisk korrekte nu om dage?). Hun var en lang tur omkring skolens historie, elever som havde gået der osv. osv. Så begyndte hun at nævne mine to sønners navne og endte så ved "mig". Summasumarum ville hun (og folkene på skolen) gerne anerkende, at vi ofte (uopfordret) medbringer kameraer på skolen og efterfølgende sender billeder, som kan komme på intranet og opslagstavler. De pæne ord blev fulgt af ovenstående flotte kurv. Man var da et skarn, om ikke man vedkender sig at blive glad... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails