fredag den 11. december 2009

Er her endnu

Ja man bliver jo ikke ligefrem forpustet af at følge med på min blog for tiden. Dels føler jeg mig sådan ca. hele tiden een uge bagud, hvilket nok betyder at jeg får pyntet til jul 2. eller 3. juledag.

Men nok så meget er de kreative sysler som udmønter sig i noget håndgribeligt af en karakter, som ikke kan vises frem. Hemmeligheder - hemmeligheder.....

Inde i hovedet kører de kreative tanker dog rundt. Jeg oplever så meget inspiration og er så meget "på" rent ide-mæssigt, at jeg næsten ikke kan falde i søvn om aftenen. I øvrigt elsker jeg denne tilstand af at være på et inspirations-trip. Håber det holder frem til det tidspunkt, hvor jeg faktisk kan komme til at lave noget af det.

Nå: Snik snak slut for nu. I løbet af week-enden får jeg trukket vinderne af mine to første give-aways. Der skulle være relativ gode odds for hver af dem som har fået smidt lodder ind;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails