tirsdag den 1. december 2009

Nisserier på kontoret

Første december og så er det tid for nisserier! Det var simpelthen bare nødt til (også) at gå ud over kollegerne på kontoret. I den ideele verden ville jeg gerne have været første mand (m/k), der mødte ind på kontoret, så jeg i det skjulte kunne stille en pose på hvert bord. I virkelighedens verden var jeg dog nærmest den sidste på pinden. Men alligevel virkede alle både glade og overraskede. Papirs-poserne er forsynet med initialer til idenfikation af hver kollaga, og de er fyldt med usunde og fedende godter - lad mig sige det sådan: Jeg hørte ingen klager over tiltaget i sin helhed - ejheller over hverken form og indhold;-)


2 kommentarer:

  1. Du er da en helt unik og vidunderlig kollega, Anette. Smuk idé.

    SvarSlet
  2. Hvor er du skøn Anette...
    Jeg gad godt at nogen stillede en pose på mit bord :0))

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails