fredag den 20. november 2009

Personlig gave-ide

Snart er det tid at give gaver - gaver som skal pakkes ind. Måske det kunne være en ide med en personlig indpakning?
Du kan nu bestille syede poser hos mig, hvor du selv bestemmer motivet. Dit barn? Dine børn? Din kæreste? Jeres hus? Din fodboldklubs logo. Eller noget helt andet.

Du mailer mig billede (jpg-format) - så kreerer jeg derefter din helt egen personlige pose.
Poserne er ca. 17 x 22 cm og de lukkes med to silkebånd.

Pris: kr. 50,-
Dertil kommer evt. porto.

Betalingsmetode aftaler vi - evt. via bankoverførsel, hvis du bor langt væk.
Se her et par eksempler på motiver.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails