mandag den 23. november 2009

Jule-lys

Kan for alvor mærke, at det nu er den mørke tid. Det er mørkt, når jeg tager på arbejde og det er såmænd også mørkt de fleste dage, når jeg lander hjemme. Ungerne er begyndt at spørge interesseret og vedholdende (kan også læses som "plagende") om, hvornår der skal købes juletræ m.m. Mit standard-svar er "1. december begynder vi på de mere konkrete jule-gøremål"

Nogle få ting er jeg dog gået med til. Såsom lysguirlande ved vores hoveddør. I det hele taget hygger jeg mig voldsomt med at gøre det hyggeligt dér, hvor vi går ind i huset. Et par juleting har såmænd også indsneget sig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails