lørdag den 18. juni 2016

Berlin - del 11


Søndag morgen - let gråvejr - og tid at vende snuden mod DK.

Dog var der Mauermarkt kl 9 - det ville vi rigtig gerne besøge. Skulle være stort og velbesøgt. Begge dele passede.

Et helt lille gartneri var en del af det.


Mange og lange gader med boder. Vi kunne kende nogle af dem fra de andre markeder, vi havde været på.


Minder mestendels om det loppemarked vi har på havnen i Odense ugentligt. Ret meget gammelt ragelse men dog spændende at snuse rundt i. Intet blev købt.


Gad nok vide hvor ejeren til denne stand var? Og hvad der mon ville blive solgt? Under afdækningen bagerst stod der "noget" som spillede musik. Lidt house-agtigt - god bas - ville gerne have vidst, hvad det var. Lavede Shazam - den skrev at jeg ville kunne se nummeret, når jeg igen havde internet-forbindelse. Desværre var der ikke noget, da jeg igen kom online. Øv øv.

Så gik turen hjemover.

Frankfurtere med karry undervejs og shopping ved grænsen.

Mætte, veltilpasse og trætte landede vi i Odense søndag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails