lørdag den 4. april 2015

Nederdel med tyls-kant


Ja, så er det da lige lidt siden jeg sidst har fået skrevet på bloggen her. Der er mange virtuelle medier der skal passes: mail, sms, facebook-grupper, egen side på Facebook, Flickr, Skype, Instagram for at nævne nogle få ;-)

Heldigvis bliver det også til mange stunder ved symaskinen - ikke mindst fordi jeg har en dejlig lang påske-ferie.



Een af mine kreation-modtagere ønsker sig piget tøj, hvilket i min optik er noget med lyserød/rød og blomster. Det er der rigeligt af her...


Selv ELSKER jeg lommer - giver en dejlig hvile for hånden/hænderne. Der blev sneget en pink skinnende tittekant på.


Pigen vil også gerne have noget "udklædningstøj". Hm...- hvad dækker det mon lige? Jeg er ikke så god til at lave decideret udklædningstøj á la fastelavns-agtigt, men denne nederdel er forsøgt gjort lidt prinsesse-agtig. 
Fx kantet forneden med tyl - det bliver bestemt ikke sidste gang jeg kommer til at bruge det.

Du er velkommen til at følge min side på facebook: Linneasunivers
Dér viser jeg løbende, hvad jeg får lavet - ikke så mange kommentarer knyttet til dér, som der er mulighed for her på bloggen.


1 kommentar:

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails