mandag den 7. juli 2014

Drenge-stoffer (Boys Month 2014)


Dagen bød på en tur til Kolding. Egentlig for at se afgangselevernes udstilling fra Designskolen på Koldinghus, men man var dog et skarn, om man ikke samtidig støvede op, hvad der findes af stofbutikker på de kanter.

Det gjorde veninden og jeg så.

Indrømmet, at jeg flere gange rakte ud efter rullerne med pink blomster, Hello-Kitty-stof, mariehøns og andet pige-halløjsa.

Fokusér, Nette!!!! Denne måned gælder det drenge-ting!

Så det endte med, at købene bliver stoffer, som jeg tænker kan bruges til lommer, stolper mm til drengemodeller. Stykkerne er enten "fat quarter" eller 25 cm i fuld bredde. Lidt men godt.


Dødningehoveder er da også bare noget af det mest charmerende ;-)

Efterhånden er stof-lageret ved at være godt fyldt op.

1 kommentar:

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails