tirsdag den 6. maj 2014

Så er det lige om lidt...


Officielt startede Grand Prix´et i søndags og vi så selvfølgelig med fra den røde løber på Rådhuspladsen. Bl.a. med min pt. yndlingsvært Peter Falktoft (fra Monte Carlo).

I aften er den første semi-finale, så det må være på tide, at jeg få luftet hvem mine tre favoritter er. Eller hvert fald dem, som JEG bedst kan lide. Det er jo ikke det samme som, at de har en chance i dette show-ræs.

Først er der den fra Norge - en rigtig ballade. Tror måske ikke han vil gøre sig på scenen, men video´en er godkendt.





Et rigtigt boy band á la One Direction - burde have chancer.


Ballade-genren - vil også mene den rammer Grand Prix genren godt.

Det skal dog siges, at ingen af mine favoritter er på bookmakernes top-lister, så formoder det er mig som slet ikke har forstand på musik ;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg plejer ikke at følge med i grand prix, - men jeg vil overveje at kigge med på lørdag, når det nu er i Danmark. God fornøjelse til dig, - det er vist svært at gætte, hvem der vinder.

    SvarSlet
  2. Vi skal jo på den igen i aften - håber det er bedre udvalg af sange, som går videre end dem i tirsdags ;-)

    SvarSlet

Dejligt at du skriver en kommentar til mig. Hvis du "tilmelder dig via e-mail" nedenfor, får du fluks en mail, når jeg har besvaret. Smart, ikke?

Related Posts with Thumbnails